سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران

با سلام..

اول از همه عیدتون مبارک. انشاالله خوش نماز  و خوش روزه باشید...

همونطور که گفتم و قرار بود نماز عید فطر هم به صورت متحد در محل تعیین شده با شکوه تمام برگزار شد..

یه سری عکس آماده کردم از این مراسم  براتون میزارم البته حاشیه هایی هم داشت که براتون توضیح میدم.

 

البته کاری به دیوارش نداریم ،حالا یکی نیاد بگه این دیوار رو چرا نشون میدی.

 

 

حاجی رو که میشناسین ،نیاز به معرفی نداره،تازه موز و کیک هم میدادن.

 

نماز عید فطر

البته فکر نکنی رفتن از داییم عکس گرفتم،نه والا رفتم از صف اول انداختم دیگه داییم بود تو عکس افتاد...

 

نماز عید فطر

البته یادم رفت بگم ،به غیر از کیک و موز به مردم یه چیزی میدادن،نمیدونم آب جوش بود ،چایی بود شایدم شربت شهادت بود!!!!! ولی خدا میدونه چی بود،تازه تو لیوان یه بار مصرف میدادن که هه جا میگن سرطان زاست.فکر کنم هرکی امروز نماز خوند فردا سرطان بگیره.....

 

 

سخنرانی نماز عید فطر

بعدشم که دیگه معلومه. امام جماعت رفت منبر (البته این منبر توجیحی بود-آموزش نماز !!!!!!) البته قبلش دعای ندبه برگزار شد که من دوربین دنبالم نبود نتونستم ازش عکس بزارم.

 

نماز عید

بازم که تکراریه ولی از یه زاویه ی دیگه حاجی رو نشون میده و میبیند که همه دارن گوش میکنن!!!!1

 

نماز عید

خوب شد یادم نرفت!بعدش همه با هم نماز رو خوندن.دیگه نیاز به توضیح نداره جمعیت رو و نظمشون رو دارین تو تصویر....

 

نماز عید

اینجا هم که دیگه آخره کار بود که سلام دادن و نخود نخود هرکه رود خانه خود....

 نماز عید

اینم یه عکس مثلا هنری (بزارین دلمون خوش باشه!!) این دست آقا حمیده ،هی اصرار میکرد ازش عکس بندازم این دستم که به سینه گذاشته از خلوص نبود،بلکه از ته ریا کاریش بود که میخواست قشنگ بیافته ولی کورخونده بود من عکس دستش رو انداختم..

به هر حال با شکوه برگزار شد. ان شاالله قبول حق باشه.

البته این نماز حاشیه های دیدنی هم داشت که بمونه برا مطلب بعدی..



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 88/6/29 توسط محمد یزدانی
قالب وبلاگ