سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران

مهدی جان!
سئوالی ساده دارم از حضورت-------------------------- من آیا زنده‌ام وقت ظهورت
اگر که آمدی من رفته بودم-----------------------------اسیر سال و ماه و هفته بودم
دعایم کن دوباره جان بگیرم--------------------------------بیایم در رکاب تو بمیرم

کاش عاشق مهدی بودیم...
 
مهدی جان

ای کاش اهل عالم می دانستند که با آمدنت چه سعادتی به آنان روی خواهد آوردکه نه چشمی آن را دیده و نه گوشی آن را شنیده.
ای کاش مسیحیان جهان می دانستند که مسیح (ع) خود دلداده توست و برای ظهورت لحظه شماری می کند. تا از آسمان فرود آید و در نماز به تو اقتدا نماید و پیروان خویش را به تبعیت از تو فرا خواند که اگر عیسی (ع) بنا به ضرورت و برای اتمام حجت، مرده ای را زنده می کرد، تو ای مقتدای مسیح (ع)، زمین و زمان، انسان و جهان و اسلام و قران را زنده خواهی کرد.
ای کاش کلیمیان جهان می دانستند که نه تنها ید بیضاء، بلکه عصا و سنگ موسی(ع)، الواح تورات و انگشتر سلیمان و تمام مواریث انبیاء در نزد توست. موسی (ع) منجی بنی اسرائیل بود، تو منجی عالم بشریتی. موسی (ع) با یک فرعون در افتاد ، تو همه طاغوت های عالم و هزاران فرعون را به جای خویش نشانده و فرعونیت را ریشه کن خواهی کرد.
شما را « یوسف زهرا » صدا می زنند و به یوسف تشبیه می کنند.
آن گاه که برادران خطا کار یوسف به محضر او شرفیاب شدند، یوسف (ع) آن ها را مورد خطاب قرار داد که : هیچ می دانید با یوسف و برادرش چه کردید ؟
بلافاصله بانویی قد خمیده در برابرم مجسم می شود که مرا و یکیایک شیعیان و مردم جهان را مورد خطاب و عتاب قرار میدهد که « هَل عَلِمتُم مَا فَعَلتُم بِیُوسُفَ؟ » هیچ می دانید با یوسف من چه کردید ؟ هیچ می دانید در این 1170 سال که از شروع غیبتش می گذرد بر مهدی من چه گذشته است ؟ از اشک های غریبانه اش با خبرید ؟ از غصه ها و قلب پر از خونش چه می دانید ؟ برای خلاصی او از زندان غیبتش چه کردید ؟ چرا برای رهایی او از غربت و غیبت و مظلومیت دعا نمی کنید؟
بدانید
دلی شکسته تر از من در ان زمانه نبود------------------- در این زمانه دل فرزند من شکسته تر است
 
یا صاحب الزمان

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 88/5/1 توسط محمد یزدانی
قالب وبلاگ