سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زازران
سلام،نماز عیدفطر امسال به روایت تصویر رو در ادامه خواهید دید.

http://yazdanim64.250free.com/Weblog/fetr1389/eid.jpg
امسال برای برگزاری نماز عید فطر قرار بود هر مسجدی واسه خودش بخونه،شورا هم تصمیم گرفته بود یه جلسه ای بگذارند برای هماهنگی و برگزاری یه نماز وحدت!!! دیگه (مثه پارسال) .
جالبتر از همه اینکه اون جلسه برگزار نشد و دلیل خیلی جالبی هم داشت(به نقل از مدعوین اون جلسه) که مسئولین برگزاری جلسه یادشون رفته بود که اون شب قرار بوده جلسه بگذارن و فردای اونروز تازه یادشون میاد! (خیلی جالب بود اگه صحت داشته باشه که ان شاالله داره)
بعضی ها هم انگشت به دهن مونده بودند از این تصمیم گیریهای بی عیب ونقص!!!!!!!
http://yazdanim64.250free.com/Weblog/fetr1389/angosht.jpg

و امسال مثه سالهای گذشته پایگاه بسیج با هیئت رزمندگان(هیئت 5شبه) تصمیم میگیرن که نماز رو توی همون مکان قبلی (شنبه بازار) برگزار کنند و بعد از این که تصمیم میگیرن بقیه رو هم مطلع میکنند و بهشون میگن که ما برگزار میکنیم اگه دوست دارید شما هم شرکت کنید و تصمیم گیری به عهده خود متولیان مساجد گذاشته میشه،
به نظر من کسی دیگه جرات نداشت خودش رو ضایع کنه و توی مسجد برگزار کنه ،چون عمده ی اهالی توی این مراسم شرکت میکردند و دیکه اینکه هرکجا برگزار میکردن بعنوان جدایی طلبها و منافقین!!! شناخته میشدند یا بهتر بگم معرفی میشدند! و شاید خیلی حواشی دیگه...

جالبتر از همه اینکه داد شورا از این تصمیم در میاد و بهانه گیری بعضی های دیگه شروع میشه،بهانه ی پیش نماز!
بهانه ای که سال گذشته هم گرفته شد،چرا موسوی باید نماز رو بخونه و چرا نیکو نخونه،چرا امام جماعت اونا میخونه و چرا امام جماعت ما نخونه،چرا تو مسجد اونا باشه چرا مسجد ما نباشه،مثه بهونه گیری بچه ها....
بهونه اینکه اگه نیکو بخونه ما میایم وگرنه نمیایم و الی آخر...

حاج آقا موسوی (به نقل از ش.شیخی) خودش زنگ میزنه به نیکو ازش میخاد که نماز رو بخونه و البته به خاطر احترامی که نیکو برای موسوی قائل بوده قاعدتا قبول نمیکرده و خلاصه اینکه بعد ازکلی صحبت قبول میکنه.
البته یادآوری داستان پارسال شد  که شایعه کردند موسوی گفته  اگه نیکو نماز بخونه من از این آبادی میرم!!

خلاصه نماز خونده شد و سران فتنه(به نقل از خودشون این کلمه رو میگم) هم شرکت کردند و البته حق و باطل شناسها هم نیومدند هرچند میگفتند که حق آمد و باطل رفت!!!

حواشی این مراسم مثه پارسال خیلی دیدنی بود که یه سری از این حواشی رو مصور براتون میگذارم،

1) قشنگترین حاشیه این مراسم برگه ی کوچکی بود که تو قسمت خواهران و برادران توزیع شده بود و مربوط به اهم فعالیتهای دارالقرآن بود، یادتون اومد؟
اهم فعالیت های دارالقرآن الکریم زازران-عیدفطر 1389
بله پارسال هم این اتفاق رخ داد و البته چه اتفاقاتی که نیافتاد!
 امسال هم اون تبلیغات اومد ولی اینبار غلط املایی نداشت و البته ز ن ن هم وجود نداشت (که البته من یکی خوشحالم که نبود وگرنه دوباره من مجبور بودم بار تهمتها رو تحمل کنم و نامه های کذایی و....) که حال بعضیا رو بگیره!!!!
اما این قسمت هاش که مشخص کردم خیلی باحالن،اهدای یک توپ فوتبال به دسته ورزشی جوانان(دسته ورزشی ای که محتاج یه توپه!!!) ،تازه جالبتر از همه اینه که باز همون کارای بی ارتباط قبلی ،مگه ما خودمون خیریه نداریم و حرفای قدیمی،بی خیال بگذریم...

2) یکی از حواشی هم فیلمبردار افتخاری یا شایدم اجباری این مراسم بود که با لباس محلی در حال فیلمبرداری بود البته محلی که نه بیشتر به لباس راحتی میخورد!!
فیلمبردار افتخاری اجباری مراسم عید فطر زازران 1389


3) سومی هم پارچه معروف شورا بود که سال گذشته هم باعث و بانی بعضی درگیریها بود! این پارچه بدون شرحه و هرکی تونست معنا ومفهوم این پارچه رو شرح بده میشه  مطمئن باشه در حد یه  فوق لیسانس ادبیات میدونه!!!


 

شورای<br onload= اسلامی شهر زازران-Zazeran 1389" src="http://yazdanim64.250free.com/Weblog/fetr1389/shora.jpg" align="center">

4) یه حاشیه بزرگتر اینکه یه نفر از دوستام که پارسال بود ولی امسال جاش خالی بود،پارسال یه عکسی ازش گرفته بودم گذاشتم امسال هم دوباره همون عکس رو میگذارم  تا بعد حرف و حدیثی پیش نیاد..
نماز عید

این عکس هارو هم گرفتم ،بد نیست ببینید.

http://yazdanim64.250free.com/Weblog/fetr1389/hamid.jpg
بترکه چشم حسود!!

http://yazdanim64.250free.com/Weblog/fetr1389/nodbe.jpg

اینم دعای ندبه قبل از نماز!

http://yazdanim64.250free.com/Weblog/fetr1389/aks1.jpg

http://yazdanim64.250free.com/Weblog/fetr1389/aks2.jpg

http://yazdanim64.250free.com/Weblog/fetr1389/nikoo.jpg

http://yazdanim64.250free.com/Weblog/fetr1389/aks3.jpg

http://yazdanim64.250free.com/Weblog/fetr1389/zanane.jpg



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 89/6/23 توسط محمد یزدانی
قالب وبلاگ